wstęp

Książki


Sortuj według    

Wyświetlaj kategorię    


Wyświetlaj wydawnictwa  

 


Alfabetyczny index książek

    index


Życiowa układanka


   Autor: Anna Wirowska
   Wydanie: Warszawska Firma Wydawnicza , 2015
   Kategoria: Poezja
   Ocena użytkowników: 8 / 10
   Ocena recenzenta: 2 / 10

  Poezja jako szkicownik

Pisać w sumie może każdy. Niektórzy swoje myśli zamykają głęboko w szufladach, pilnie strzegą sekretnych zapisków, zdradzających wewnętrzne stany, niepokoje, lęki, fascynacje i namiętności. Inni bez skrępowania prezentują publicznie swoje wizje, przemyślenia, refleksje. Narażają się na krytykę – wykazują się odwagą albo lekkomyślnością. Zawsze znajdą się krytycy (niekoniecznie obdarzeni talentem literackim), ale obok nich zatrzymają się obrońcy – amatorzy poezji lekkiej, prostej i nieskomplikowanej.


   Autor: Luiza Stachura    Data: 06.11.2016



Żniwiarz. Początek obłudy


   Autor: Beata Goździewska
   Wydanie: Papierowy Motyl, 2016
   Kategoria: Horror
   Ocena użytkowników: 10 / 10
   Ocena recenzenta: 6 / 10

  W świecie ludzi i demonów

Dawno nie miałem okazji sięgnąć po lekturę, która nie należałaby stricte do literatury typu non-fiction. Tym bardziej nie powiedziałbym, że będzie to fantastyka i horror. A jednak… Po otrzymaniu od wydawnictwa Papierowy Motyl publikacji autorstwa Beaty Goździewskiej, postanowiłem wrócić do korzeni, przeczytać coś niezobowiązującego i… po prostu wciągającego. Jak wyszło?


   Autor: Kamil Nowak    Data: 14.06.2016



Prankvertising i immersive branding. Emocje na usługach marketingu wirusowego


   Autor: Ewelina Masiarz
   Wydanie: Novae Res, 2016
   Kategoria: Popularno-naukowe
   Ocena użytkowników: 10 / 10
   Ocena recenzenta: 7 / 10

  Prankvertising i immersive branding

Prankvertising i immersive branding - to pojęcia nieznane, jeszcze niepopularne, brzmiące fachowo i niedostępnie dla laika. Są to nazwy będące na usługach marketingu. Objaśnia to dla nas Ewelina Masiarz, w swojej książce pt. Prankvertising i immersive branding. Emocje na usługach marketingu wirusowego. Autorka w publikacji porusza zagadnienia dotyczące marketingu funkcjonującego w przestrzeni Internetu. Próbuje odpowiedzieć na nastepujące pytania: Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania?, Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale sam przekazał informację?, Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?. Badaczka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież "cel uświęca środki"...


   Autor: Magdalena Przychodzeń    Data: 09.05.2016



Kozioł ofiarny


   Autor: Daphne du Maurier
   Wydanie: Albatros Andrzej Kuryłowicz, 2016
   Kategoria: Inne
   Ocena użytkowników: brak / 10
   Ocena recenzenta: 8 / 10

  Zamiana ról

Ilu z nas czasami marzyło o tym, aby być chociaż przez chwilę kimś innym, oderwać się od własnego ja i zaznać życia człowieka, do którego, przynajmniej naszym zdaniem, los się bardziej uśmiechnął? Ileż to razy mówiliśmy: Ach, ten to ma życie… Daphne du Maurier postanowiła wykorzystać dobrze nam znany koncept z Księcia i żebraka i w niebanalny sposób przeanalizować umysł człowieka, jego pragnienia oraz… złowieszczą naturę ukrytą w najgłębszych zakamarkach.


   Autor: Kamil Nowak    Data: 02.05.2016



365 dni bez zapałek. Jak rok w australijskim buszu odmienił moje życie


   Autor: Claire Dunn
   Wydanie: Wydawnictwo Kobiece, 2015
   Kategoria: Inne
   Ocena użytkowników: brak / 10
   Ocena recenzenta: 2 / 10

  Przetrwanie czy piknik?

Obecnie wielu z nas coraz częściej marzy o ucieczce z miasta, o oderwaniu się od pędzącego świata i nużących obowiązków, o swego rodzaju restarcie życia. Ta nutka poszukiwacza przygód gdzieś w nas drzemie, głęboko. Niektórzy podejmują ryzyko, przygotowują się, układają swoje sprawy, czasami szukają zabezpieczenia na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Ale sęk w tym, że wtedy coraz trudniej jest im zrealizować ten plan. Claire Dunn postanowiła nie czekać i spędzić rok w buszu. Swoją historię spisała w książce 365 dni bez zapałek.


   Autor: Kamil Nowak    Data: 06.04.2016



Zielone migdały, czyli po co światu Kurdowie


   Autor: Paweł Smoleński
   Wydanie: Czarne, 2016
   Kategoria: Dokument
   Ocena użytkowników: brak / 10
   Ocena recenzenta: 10 / 10

  Stłumiony krzyk

Nie da się, a przynajmniej ja nie potrafię, opisać śmierci dziesiątek tysięcy ludzi. Za trudno to sobie wyobrazić. Zwłaszcza że pejzaż zbrodni zazwyczaj wyglądał tak samo: dół na pustyni, wokół ciężarówki i żołnierze pod bronią, grzeją się silniki koparek i spychaczy. Słychać wrzaski i lament, śmierdzi rozpaczą i przerażeniem, ludzie w nędznych ubraniach stają nad dołami, przymuszeni kolbami karabinów. [s. 47]


   Autor: Kamil Nowak    Data: 14.03.2016


Poprzednia   Następna
nick
 
haslo   
nowe konto     

Wyszukiwarka Top 20 Ksišżki
 
ˆ 2005-2015 Papierowe Myśli Design&engine Mateusz Płatos