Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Piotr Majewski, Czas na e-biznes: Jak zarobić w sieci


Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Index książek > Przeczytaj o książce

Czas na e-biznes


    info

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Autor:
   Piotr Majewski
Wydawnictwo:
   One Press/Helion
ISBN:
   978-83-246-0700-6
Rok wydania:
   2007
Liczba stron:
   395
Cena:
   47 zł
Kategoria:
   Poradniki

Ocena recenzenta:

6 / 10

Ocena użytkowników (Głosów: 2)

7 / 10



Twoja ocena to
 /10 

    ksiazka

Jak zarobić w sieci


Śmiało można powiedzieć, że obecnie w Polsce dostęp do sieci jest już niemalże powszechny. Kilka milionów rodaków każdego dnia spędza w wirtualnym świecie po parę godzin, wyszukując informacji, prowadząc pogaduszki i przede wszystkim - kupując. Bo Internet to miejsce, w którym większość towarów można nabyć po bardzo atrakcyjnych cenach, często znacznie niższych niż w sklepach tradycyjnych. Korzystają na tym obie strony - klienci oszczędzający na sieciowych transakcjach oraz sprzedawcy, którzy nie muszą ponosić kosztów eksploatacyjnych. Może więc warto spróbować zarabiać przez Internet? Wprawdzie zawsze istnieje element ryzyka, że przedsięwzięcie się nie powiedzie, ale plusem jest to, że w tej sytuacji poniesione straty finansowe nie będą wielkie.

Piotr Majewski w swojej książce "Czas na e-biznes" udziela rad osobom chcącym stworzyć dochodowy interes w sieci. Na początku trzeba sobie odpowiedzieć na kilka zasadniczych pytań - w jakiej branży rozpocząć działalność, do jakiej grupy docelowej kierować swoją ofertę i jak widzimy rozwój biznesu, czyli do czego chcemy dążyć. Gdy już będzie to jasne, trzeba zastanowić się nad nazwą serwisu www. Żeby wywołać pozytywne wrażenie u klienta, nazwa musi dobrze brzmieć. Powinna być prosta, krótka, ale jednocześnie oryginalna. Musi poruszyć wyobraźnię, dzięki czemu łatwiej zapadnie w pamięć. To samo tyczy się sloganów reklamujących dany serwis, jak np. "najlepsza strona na świecie". Należy unikać tego typu banalnych, pospolitych zwrotów. Warto natomiast używać słowa "prawdopodobnie", gdyż każde zdanie poprzedzone tym wyrazem brzmi o wiele lepiej i wiarygodniej.

Reklamując określony produkt autor radzi wpływać na emocje i zmysły potencjalnego klienta, stosując pewnego rodzaju słowną manipulację. W książce jest mnóstwo sztuczek opierających się na psychologii, których zadaniem jest zatrzymanie uwagi klienta. Autor radzi jak winnien być zbudowany serwis, jakie informacje umieszczać na stronie głównej itp. Istotne jest stworzenie własnej listy adresowej, która wg P.Majewskiego jest "kurą znoszącą złote jajka". Jak najbardziej trzeba się z tym stwierdzeniem zgodzić, wszak adresy mailowe można w różny sposób wykorzystać. Dowiemy się jak pozyskać je legalnie, nie zostając spamerem. Jak pisać maile, które zawładną umysłem czytelnika.

Moim zdaniem autor zbyt często odwołuje się do własnego biznesu, a przecież nie wszystko co sprawdziło się w przypadku jego serwisu, okaże się skuteczne w innych projektach. Wspólne mogą być ogólniki, których w książce jest nadmiar, ale to nie one decydują o sukcesie. Piotr Majewski opisując różnorakie strategie, metody, techniki, daje niewiele konkretów. Jest sporo podstawowych informacji. Niestety teoria znacznie różni się od praktyki. Pozycję "Czas na e-biznes" poleciłbym osobom, które mają już swój pomysł, znają ogólny plan działania, a książka może pomóc im zdobyć wiedzę w kilku dodatkowych kwestiach. Przeciętnemu użytkownikowi Internetu, marzącemu o górze pieniędzy, ta publikacja z pomocą niestety nie przyjdzie. Nie ma co ukrywać - zdecydowana większość czytelników nie będzie w stanie założyć dochodowego interesu, bez zgłębienia przynajmniej z pół tuzina innych publikacji..


Autor: Ludwik Mańczak   Data: 02.06.2007



Zobacz komentarze do tej książki [
Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
0]

    autor

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Piotr Majewski

Człowiek sukcesu


Student Politechniki Gdańskiej i Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku na wydziale Zarządzania i Marketingu. We wrześniu 2000 roku opublikował w internecie pierwszy numer zinu CzasNaE-Biznes, który przeczytało niespełna 200 osób. Dziś magazyn dociera do kilkudziesięciu tysięcy osób, przynosząc spore zyski. Majewski jest współtwórcą Policealnej Szkoły E-Biznesu im. Adama Smitha w Warszawie.



nick
 
haslo   
nowe konto     

Wyszukiwarka Top 20 Ksišżki
 
ˆ 2005-2015 Papierowe Myśli Design&engine Mateusz Płatos