Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Jeffrey Gitomer, Czerwona książeczka sprzedawcy: Żelazne zasady handlowca


Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Index książek > Przeczytaj o książce

Czerwona książeczka sprzedawcy


    info

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Autor:
   Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo:
   Studio Emka
ISBN:
   83-88931-95-4
Rok wydania:
   2006
Liczba stron:
   220
Cena:
   46 zł
Kategoria:
   Poradniki

Ocena recenzenta:

7 / 10

Ocena użytkowników (Głosów: 0)

Brak



Twoja ocena to
 /10 

    ksiazka

Żelazne zasady handlowca


Na okładce książki, której autorem jest Jeffrey Gitomer, widoczne są kręcone schody, na nich bliżej nieokreślona osoba (z dużym prawdopodobieństwem jes to kobieta, czyżby symbol czasów współczesnych?) krocząca w górę, stopień po stopniu zbliżająca się do chmur. Jak widać, droga do sukcesu jest długa i kręta. Żeby znaleźć się na szczycie, trzeba wkładać całe serce w to, co się robi, maksymalnie się angażując. Jest to bardzo ogólne stwierdzenie, wspólne dla wszystkich dziedzin. Jeśli natomiast chce się odnosić sukcesy konkretnie w branży handlowej, dobrze byłoby dodatkowo sięgnąć po "Czerwoną książeczkę sprzedawcy" znanego amerykańskiego biznesmena, który zamieścił w niej 12 zasad, których opanowanie pozwoli sprzedawać nie tylko od czasu do czasu, ale zawsze.

Jedna z dwunastu zasad przedstawionych w tym niekonwencjonalnym podręczniku dotyczy rozwijania w sobie kreatywności, inna z kolei mówi, aby klienta do niczego nie namawiać, opisać mu jedynie korzyści jakie osiągnie nabywając oferowany produkt. W rozdziale piątym autor wymienił miejsca dobre do nawiązywania kontaktów (nie tylko handlowych). Są wśród nich: wydarzenia kulturalne (koncerty, spektakle teatralne), stowarzyszenia branżowe, organizacje społeczne, akcje charytatywne, spotkania organizowane przez czasopisma biznesowe.

Wielkim atutem książki jest niejednolity układ druku. Czcionka jest niekiedy wyboldowana, innym razem występuje kursywa, zmienia się kolor i jej wielkość. Wszystko to sprawia, że łatwiej przyswaja się informacje, unikając przy tym monotonii czytania. To dość oryginalne i pomysłowe, muszę przyznać. Informacje są uporządkowane, krótkie hasła odpowiednio rozwinięte, łatwe do zrozumienia. Na wielu stronach znajduję się rysunki dwóch postaci. Pierwsza jest najczęściej nastawiona negatywnie, przez co nie osiąga sukcesów, druga natomiast z uśmiechem wskazuje metodę, przy użyciu której rozwiąże się dany problem.

"Niektórzy z was czytają i protestują: Jeffrey, napychasz nas filozoficznym farszem, powiedz po prostu, jak sprzedawać. Robię to. To najlepsza lekcja sprzedaży, jakiej wam udzielono. Tylko niektórzy ją przyswoją - ci dojdą na szczyt." I w tym miejscu, chcąc nie chcąc, muszę się po części zgodzić z tymi "niektórymi". Autora cechuje ogromna pewność siebie, momentami odnosiłem wrażenie, że jego wysokie mniemanie o sobie (i niebywałem skuteczności prezentowanych metod) niebezpiecznie zbliża się do granicy zarozumialstwa. Czytałem kilka książek z tej branży i nie zauważyłem nic podobnego. Być może Gitomer chce być bardziej wyrazisty, wyróżniać się spośród innych w takich właśnie sposób. Rzeczywiście, filozoficzne wywody nie zawsze wydają się być potrzebne. Część porad jest powszechnie znana, w każdej książce poświęconej sprzedaży znajdzie się podobne, jeśli nie identyczne.

Na zakończenie autor podaje zasady, którymi warto się kierować przez całe życie. Wśród nich znaleźć można m.in. pozytywne nastawienie, czytanie książek (przynajmniej jedną miesięcznie), ćwiczenie dykcji, nagrywanie swoich wystąpień. Szczególnie podoba mi się jedna: "pół godziny dziennie przeznaczać na naukę czegoś nowego".


Autor: Ludwik Mańczak   Data: 05.01.2008



Zobacz komentarze do tej książki [
Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
0]

    autor

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /domains/papierowemysli.pl/public_html/engine/class_connect.php5 on line 12
Jeffrey Gitomer

Wejść na szczyt


Jeffrey Gitomer jest jednym z najlepszych trenerów sprzedaży na świecie. Prowadzi szkolenia, kursy, organizuje doroczne spotkania handlowców, opracowuje internetowe programy szkoleniowe dotyczące technik handlu i obsługi klienta. Od 10 lat, corocznie występuje na co najmniej 120 seminariach. Szkolił zarówno przedstawicieli zarządu, jak i pracowników działów sprzedaży w firmach takich, jak: Coca - Cola, BNC Mortgage Inc., Hilton, Rent-A-Car, Mercedens Benz, IBM, Wells Fargo Bank. Jest autorem kilku książkowych bestsellerów m.in. "Biblia handlowca" oraz "Czerwona Książeczka Sprzedawcy", które ukazały się także w Polsce. Sprzedał już blisko milion egzemplarzy swoich książek na całym świecie. Jego artykuły i felietony ukazują się w kilkudziesięciu tytułach prasowych i są czytane przez kilka milionów osób.



nick
 
haslo   
nowe konto     

Wyszukiwarka Top 20 Ksišżki
 
ˆ 2005-2015 Papierowe Myśli Design&engine Mateusz Płatos